Wednesday, July 14, 2010

Grading Silat @Alang Sendayu....


My most favourite time..
naik belt utk silat...
at first mmg nak naik tali pinggang...
but bila nampak balik kwn2 seperjuangan aku kt sg buloh, terus boost spirit aku...
ikmal, amin, acap, semua 2 kira anak2 buah aku la...
and aku dpt plak jumpa member2 aku..
bukhari, rudi, udin, syahmi and ramai la lg...
Dpt plak cikgu yg pernah ajar aku..
Mr. Syed Safwan..
My mentor and good friend...
hari pertama mmg best...
tp hari kedua aku rasa mcm kt dlm boot camp...
kena rembat la. tumbuk, terajang, dan mcm2 lg yg x tercapai dek akal mu....
tgh2 mlm hari kedua plak kena bangun sbb abg hazuwan ni(aka Abg TUDM)
nak ragging kitorang. mmg teruk la aku kena 2. aku rasa mcm 30 minit dlm neraka..
day 3 plak mmg enjoy...
even though aku x dpt bengkung merah cula...
tp in a way aku puas dpt bengkung merah...
now aku boleh mengajar apa yg aku tau kt adik2 junior aku.....

No comments:

Post a Comment